Limmen 1 (zon) - KSV 1 (zon)

Limmen 1 (zon) - KSV 1 (zon)

Dit weekend staat de wedstrijd thuis Limmen - KSV op het programma. Helaas zonder publiek..

Na de mooie 0-3 overwinning afgelopen zondag tegen Vrone 1 , wacht a.s. zondag het thuisduel tegen KSV 1 voor het vlaggenschip van de vv Limmen.

De ploeg uit Heerhugowaard wacht na 2 gespeelde competitiewedstrijden niet alleen nog op het eerste wedstrijdpunt maar wist tevens nog niet tot scoren te komen. WSV’30 wist in de openingswedstrijd met 2-0 te zegevieren terwijl afgelopen zondag het thuisduel tegen de Rijp 1 met een 0-4 nederlaag werd afgesloten.

Ronald de Rooy volgde afgelopen seizoen , na 3 seizoenen Hollandia T. te hebben getraind , Tristan Ooms op als hoofdtrainer van de ploeg uit ‘ t Kruis. Laatst genoemde vertrok naar Egmondia.

Tevens vertrokken niet alleen een 5-tal KSV-spelers naar een andere vereniging maar stopten ook liefst 6 selectie-spelers. Een aantal spelers kwamen over van een andere vereniging waaronder Pim Nierop die overkwam van Vrone en ook de 45-jarige (!) routinier Yucel Gundogdu die destijds met Turkyemspor nog amateur kampioen van Nederland was geworden , maakte vanuit Flamingo’s de overstap. Een flink aantal ,  en ook talentvolle , jeugdspelers traden toe tot de seniorenselectie van KSV.

En Limmen 1 ? In ieder geval zelfvertrouwen getankt uit de gewonnen wedstrijd tegen Vrone maar dat is zeker geen garantie voor een overwinning komende zondag. WE zullen zeker dezelfde strijdlust en speldiscipline aan de dag moeten leggen om een goed resultaat te kunnen behalen….

Om 14.00 uur zal scheidsrechter T.H.Groot het beginsignaal laten klinken. Helaas zonder een Pupil van de Week en ook ZONDER PUBLIEK…..

De wedstrijdbal is gesponsord door VELDT TEGELWERKEN V.O.F. Dank daarvoor namens spelers en begeleiding !

Radio Castricum zal aanwezig zijn voor een live-verslag , wat is te beluisteren op FM 105.0.

Wordt gespeeld op veld

A-veld

Wedstrijd-nummer

T.Groot