Commissie Commerciële Zaken:

De Commissie Commerciële Zaken en Publieke Relaties, kortweg "de Commerciële Commissie" is een groep van vrijwilligers die professioneel hun taken uitvoeren. Het beleid waarmee deze commissie haar werk doet, staat omschreven in het beleidsplan Commerciële zaken en PR.

De Commerciële Commissie houdt zich bezig met: werving van en onderhouden van contacten met sponsors, communicatie en PR. De Commerciële Commissie legt verantwoording af aan het bestuur en haar voorzitter maakt deel uit van het hoofdbestuur.

De vereniging hecht veel waarde aan de sponsorrelaties. Dat wordt vertaald in de jaarlijks terugkerende Sponsoravond, in veel gevallen gratis toegang tot wedstrijden van het 1e team en voor iedere sponsor een persoonlijk aanspreekpunt. Deze 'accountmanagers' maken deel uit van de Commerciële Commissie. De vereniging vindt het ook belangrijk dat de naam van haar sponsors positief naar buiten wordt gedragen. Op die manier tonen wij onze waardering voor hun bijdrage.

Het is immers deze constante inkomstenbron die het mede mogelijk maakt om een aansprekende vereniging te zijn en een mooie, goed onderhouden entourage voor de voetballers en het publiek te creëren. Zo wordt het sponsorgeld besteed aan belangrijke zaken als: onderhoud van het complex, training van (jeugd)voetballers, het uitdragen en bewaken van normen en waarden, opleiding van trainers, scheidsrechters etc. Passend bij de amateurstatus van de v.v. Limmen, vindt er geen betaling plaats van spelers om bij onze club te spelen.

De Commerciële commissie werkt alweer jaren met onderstaande slogan. Of die ooit zal veranderen? Het gevoel en de waardering voor uw betrokkenheid en steun blijft. De boodschap is dan ook:

v.v. Limmen is trots op haar sponsors!

Spreekt u dat aan of wilt u meer informatie over de sponsormogelijkheden? Kijk even op de sponsorpagina voor de pakketten of vraag de info m.b.t. de diverse sponsorsmogelijkheden aan bij de leden van de Commerciële Commissie.

U bent van harte welkom.

De Commerciele Commissie bestaat uit de volgende leden:

Voorzitter/HB-lid:
Marc Valkering