Afmelden Lidmaatschap

OPZEGGEN LIDMAATSCHAP

Uitsluitend via het contactformulier.

• Afmelden bij je hoofdleider, leider, aanvoerder of trainer is NIET voldoende.
  • Indien men VOOR 1 JUNI schriftelijk opzegt, heeft dit geen verdere financiële consequenties. De incasso wordt dan ook automatisch stopgezet.
  • Bij niet tijdige afmelding, bent u automatisch lid voor het nieuwe seizoen en bent u de voor u geldende contributie verschuldigd.

OVERSCHRIJVEN

Allereerst afmelden bij onze vereniging via het contactformulier en eventuele openstaande boetes c.q. contributie voldoen! Aanmelden bij de ledenadministratie van de nieuwe vereniging en aangeven dat het om een overschrijving gaat en van welke vereniging. Dan wordt de overschrijving digitaal geregeld bij de KNVB.

Overschrijvingen moeten 15 juni binnen zijn bij de KNVB.

contactformulier   (afdeling ledenadministratie)