Limmen 1 (zon) - Hollandia T 1

Limmen 1 (zon) - Hollandia T 1

Zondag 13 september speelt het vlaggenschip van Limmen op sportpark Dampegheest haar 3e en ook laatste bekerduel in de poule. Tegenstander is Hollandia T. 1.

En het wordt een echte bekerfinale tegen de ploeg uit Tuitjenhorn !

Limmen 1 wist de eerste 2 bekerwedstrijden winnend af te sluiten terwijl Hollandia T. 1 maal wist te winnen , 6-1 tegen de Valken 1 , en in de 1e wedstrijd tegen Zeevogels gelijk speelde. Een gelijkspel voor Limmen 1 is zondag dus voldoende om door te stoten naar de 1e knock-outfase van het bekertoernooi van de KNVB West 1.

Maar ongetwijfeld zullen de mannen van de nieuwe hoofdtrainer van de Tuitjenhorners ,  Jorgen Heurter , er alles aan doen om een overwinning te behalen zodat zij het bekertoernooi een vervolg kunnen geven.

Een spannende wedstrijd dus in het verschiet en dan kunnen de Limmer supporters EN supportsters wel eens de doorslag geven…

Om 14.00 uur zal scheidsrechter H.J. Broers het beginsignaal laten klinken maar niet eerder dan dat de Pupil van de Week , JORDY MORS  de doelman van de tegenpartij heeft weten te passeren…En dat met de bal, welke traditiegetrouw op deze kermiszondag , is geschonken door de familie BRAAK , kermisexploitanten in hart en nieren en we hopen van harte dat deze bal Limmen 1 geluk zal brengen !

En natuurlijk zullen vele aanmoedigingen klinken uit de kelen van ongetwijfeld weer vele Limmen-supporters EN supporters die de gang naar Dampegheest zullen maken en weet:

LIMMEN 1 REKENT OP JULLIE !

Toernooi

Wedstrijd-nummer

H.Broers

Stand verloop