25 oktober 2014 VV Limmen C1 – Bloemendaal C1

25 oktober 2014 13:00

Zwart, C.P.

25 oktober 2014 VV Limmen C1 – Bloemendaal C1

Allereerst staan wij als C-selectie even stil  bij het overlijden van de moeder van onze trainer Maarten Admiraal. Zij heeft een respectabele leeftijd mogen bereiken en een prachtig groot gezin is om haar heen gevormd. Velen van hen dragen net als haar een Limmers hart. Namens de C-selectie sterkte met het verlies van jullie (schoon)moeder, oma en overgroot oma.

Trainer en leider Maarten stond zaterdag gewoon samen met Roland langs de lijn om hun elftal te coachen en er een team van te maken. Tot op heden blijven de resultaten achter en het mag duidelijk zijn er moet uit een ander vaatje worden getapt. Samenwerken en inzet is het credo om het de tegenstander lastig te maken.

Om 13:00u ving de wedstrijd aan en de eerste 15 minuten was het aftasten van beide kanten. Pas in de 16 minuut moest keeper Steven Bakker zich strekken om de bal tot hoekschop te verwerken.

In de 20e minuut had Jesse Glorie pech. Met een been blessure moest hij worden gewisseld. Isa Hollenberg was zijn vervanger en deed dat uitstekend.

In de 23e was rechtsback Dennis Krook ongelukkig. Dennis stond in ons strafschopgebied met zijn armen strak langs zijn lichaam. Bij het blokkeren van het schot van de tegenstander draaide hij zijn lichaam weg. En ja hierbij kwam de bal tegen zijn arm. Hoe lullig is zo iets. Dennis kan zijn arm natuurlijk niet verstoppen. De scheidsrechter heeft natuurlijk altijd gelijk maar deze supporter beet wel even op zijn lip. De trost die ik mij zelf altijd in z’n situatie geef bij een penalty tegen is, we hebben nog Steven op het doel. Helaas het schot was onhoudbaar voor Steven, 0 – 1.

Limmen bleef de rest van de wedstrijd achter de feiten aanlopen. Typerend in z’n situatie is het verkeert ingooien van de bal. Heeft dat te maken met te snel willen ingooien?? Of is dat concentratie. In ieder geval wist Limmen in deze wedstrijd drie maal gevaar te stichten voor het doel van Bloemendaal.

Wij slaan vandaag de bladzijde om en kijken gewoon naar de volgende wedstrijd uit tegen ZOB. Ik weet zeker dat jullie als team veel beter kunnen. Deze week weer lekker trainen en zaterdag een nieuwe kans om 3 punten mee te nemen naar Limmen.