Limmen 2 pakt periodetitel

1906WB
LIMMEN
tel. 072-5051650

Limmen, 1 april 2024  Vandaag stond de inhaalwedstrijd, tegen titel kandidaat vvEgmond 2 op het programma. Een hele belangrijke wedstrijd, want de winnaar pakt de 2e periode en bij een gelijkspel, gaat AFC'34 er mee aan de haal. Bovendien is een overwinning voor Limmen vereist om mee te blijven doen om de bovenste plek. Limmen starte furieus en binnen een minuut had al 1-0 kunnen zijn. Limmen was sterker en speelde een sterke en aantrekkelijke wedstrijd. Er werden veel kansen gecreerd en het was wachten op een goal. De zeer verdiende 1-0 kwam er ook door een prima kopbal van Kent. De vreugde duurde niet lang want Egmond, dat nog geen kans had gecreerd legde vanuit het niets de gelijkmaker in het netje. We konden weer opnieuw beginnen, maar Limmen was even van slag en de verder prima fluitende scheidsrechter gaf wel heel makkelijk een penalty weg. We stonden 1-2 achter en dachten gaat het nog lukken. Het antwoord was ja, want even later profiteerde Milan van een prachtige pass door het midden. Hij kon alleen op de keeper af en schoof de bal beheerst in de hoek. Limmen gooide de wisselspelers erin en voerde de druk weer op. De beloning kwam dan ook toen een corner via de rug van een tegenstander in de eigen goal belande en vlak voor tijd wist Sem een voorzet op waarde te schatten en deze prima in de verre hoek te droppen. Een heerlijke wedstrijd om naar te kijken met veel inzet en goed voetbal. Wat er verder ook gebeurt, aan het einde van het seizoen spelen we in iedergeval voor promotie.