Titel Limmen verder uit het zicht.

Koedijk 1 (zon)

Limmen 1 (zon)

3e klasse B

18 februari 2024 14:00

Th.G.M. Groot

Sportpark De Weijdt
Saskerstraat 164
1831CP
KOEDIJK
tel. 072-5614900

Limmen heeft geen overwinning behaald in en tegen Koedijk. De laatste strohalm is bijna verdwenen na het 2-2 gelijke spel. Het eerste kwartier was duidelijk voor Koedijk , wat resulteerde in een 2-0 voorsprong voor hun. Daarna nog mooie kansen maar doelman Jesse Glorie was paraat. Limmen kwam in de laatste minuut voor rust weer in de wedstrijd door een gekopte goal van Jacco de Jong.

De 2e helft was volledig voor Limmen maar de kansen werden niet verzilverd. De trainer van Limmen wisselde en het bracht gelijk succes. Sem Winter en Jeroen de Groot werden ingebracht en uit een formidabele actie en voorzet van Björn Valkering en een blunder van hun keeper wist Jeroen koppend de gelijkmaker te scoren. In de laatste minuten nog mooie kansen voor Limmen en Joeri Admiraal had in de laatste seconde nog de winnende kunnen inkoppen. Zijn kopbal ging via een schouder corner die echter niet meer genomen werd. Scheidsrechter Groot blies voor het eindsignaal. Al met al een spannende wedstrijd waar Limmen iets meer verdiende.

Volgende week naar Krommenie, hopelijk zonder paraplu maar met sjaal.