Sterk Limmen doet zichzelf tekort

1718MS
HOOGWOUD
tel. 0226-352539

Hoogwoud, 21 april 2024  Vandaag de uitwedstrijd bij Grashoppers. Limmen begon sterk aan de wedstrijd en zette de tegenstander vast op hun eigen helft. Er werden kansen gecreeërd, waarvan er zeker 2 een goal hadden moeten opleveren en als je dat dan zelf niet doe kan je zomaar de deksel op je neus krijgen. Na een opleving van Grashoppers stond het in een paar minuten 2-0 en als Lasse de bal niet van de lijn had gehaald had het zomaar 3-0 kunnen zijn. Totaal tegen de verhouding in, maar we hadden er wel mee te dealen. In de tweede helft een paar wissels en dit had meteen resultaat. Na een prima actie van Jos, werd zijn voorzet door Kent strak in de benedenhoek geschoten. De aansluiting was er en Limmen ging op jacht naar meer. Er werk keihard gewerkt en heel goed gecombineerd een heerlijke pot om naar te kijken. Kansen kwamen er ook, maar het was steeds niets. Het zat ook niet mee, Lasse wilde de bal in het doel schieten en werd van achteren getorpedeerd, even later een mooie vollybal smash van een speler van Grashoppers in de 16. Beide akties werden door de scheidsrechter niet geconstateerd en zo werden er 2 loepzuivere penalty's niet gegeven. Ondertussen liep de tijd door en zaten we in blessuretijd, tot Dirk, 3 man van zich afhield in het vijandelijke strafschopgebied en de bal subtiel in de voeten van de instormende Sem speelde. Hij wist hier wel raad mee en knalde Limmen naar een meer dan verdiend gelijkspel. Al met al blij met een punt maar dit stond niet in verhouding tot het klasse verschil. Volgende week weer een kans.