Uitstekende start Limmen B1 (zaal)

Limmen JO17-1 (zaal)

Reiger Boys/Treffer Uitzendbureau B2 (zaal)

B-junioren zaal, B1, 1e klasse 2

5 september 2014

Zoon, P.

TeamfoteLimmen, 5 september 2014  Na vorig seizoen, waarin als zvv d'Enterij C1 twee keer het kampioenschap werd gepakt, waren we benieuwd hoe de mannen zich zouden houden in de 1e klasse van de B competitie. Voor de wedstrijd werd al duidelijk dat onze eerste jaars B en tweede jaars C junioren het niet van hun fysiek moeten hebben. Limmen begon uitstekend aan de wedstrijd en Reiger Boys had wat moeite met het hoge tempo. Na een 3-1 achterstand deden de mannen uit Heerhugowaard er een schepje bovenop en wisten weer op gelijke hoogte te komen. Onder leiding van de uitstekend fluitende scheidsrechter ontspon zich een hele leuke wedstrijd om naar te kijken, waarin Limmen steeds licht de bovenliggende partij was. In het laatste kwart bleek dat de tegenpartij stuk gespeeld was en werd een ruime overwinning veiliggesteld. Mannen een uitstekende start en de eerste punten zijn binnen.