RKVV Limmen C1 tegen R.K.S.V. Pancratius C1

C-junioren zaterdag, C1, Hoofdklasse A

27 september 2014 13:00

Dekker, T.

Vandaag mocht deze supporter weer een wedstrijd van C1 bijwonen. Helaas door vele ludieke werkzaamheden was het mij niet gelukt om alle wedstrijden van C1 bij te wonen. Toch waren er  verslagen door mij geschreven over C1. Helaas door communicatie fouten zijn verslagen niet plaatst. In grote lijnen stelde in deze verslagen mij zelf de vraag: hoe zou C1 het dit seizoen gaan doen. We hebben immers twee nieuwe talenten mogen verwelkomen uit Castricum. Kalu van der Steen en Mika Miettinen. Wij wensen jullie zijn van harte welkom bij VV Limmen. Ook zijn de supporters trots op onze enigste voetbal-dame in ons midden “Isa Hollenberg”. De supporters vragen zich natuurlijk af gaat Isa haar mannetje staan dit seizoen. In de voorbereiding en vandaag tegen Pancratius deed Isa het uitstekend.

In mijn tekst van twee weken geleden schreef ik natuurlijk over de kermis. De kermisrun was super voor de deelnemers en de toeschouwers en onze spelers van C1 hebben ook genoten van de Disco train en de botsauto’s.

Nu twee weken later staan wij opnieuw in het zonnetje langs de lijn van het A-veld om oranje-wit te supporten. Helaas lukte het voor de vierde keer op rij niet om drie punten binnen te harken. Limmen C1 heeft het moeilijk. Onze spelers zijn voor 95% eerste jaars. Wij hebben spelers van twaalf jaar die spelen tegen veertien jarigen. Fysiek geeft dit problemen, maar onze spelers leren snel. Qua voetbal komt het helemaal goed. Als het tussen de oren ook nog goed komt dan gaan de trouwe supporters weer genieten. Jan en Piet Hollander maar ook Piet en Wil Bakker hebben er alle vertrouwen in. De spelers van C1 komen allemaal uit een goed nest. Volgens Piet Bakker zijn het spelers waarvan de sokken alleen nog omlaag moeten zakken. Volgende week zullen de spelers van Maarten en Roland hun mouwen opstropen en dan zullen vanzelf de sokken omlaag gaan zakken.

Tijdens de na beschouwing verklaarde Maarten dat hij zeer te vrede is over de trainingsarbeid. De spelers van de C-selectie hebben potentie en dat gaat zeker goed komen. De supporters hebben er vertrouwen in. C1 heeft kwaliteiten in koppen, schieten en snelheid. Als deze puzzel in elkaar valt dan gaan jullie zeker punten pakken. Dus aankomende week lekker trainen en op naar de volgende wedstrijd.