Einde van een fantastisch seizoen

Limmen 2

Purmerend 2 (zon)

29 mei 2022 11:00

V. Stanco

Sportpark Dampegheest
Dampegheestlaan 2
1906WB
LIMMEN
tel. 072-5051650

Limmen, 29 mei 2022  Vandaag stond de laatste wedstrijd op het programma van de kampioenen van Limmen 2. De meeste spelers hadden 3 dagen full time stratenvoetbal in hun benen en hoofd en dat zorgde voor een hoop meligheid in het veld. Voor aanvang van de wedstrijd maakte tegenstander Purmerend een mooi en sportief gebaar door een grote bos bloemen aan aanvoerder Joost te overhandigen als felicitatie voor het kampioenschap. Purmerend had het idee nog voor een periodetitel te spelen en ging volle bak de wedstrijd in. Limmen spaarde hun krachten met verdedigen en speelde op de counter. Uiteindelijk wist Purmerend verdiend op voorsprong te komen. Hierna schakelde Limmen een tandje bij want in verliezen hadden ze ook weer geen zin. Een verre uittrap van uitblinker Randy stuiterde over de laatste man en Brandon zette de turbo aan. Hij liep de tegenstander er dik uit en schoof de bal beheerst langs de keeper, zodat de eindstand 1-1 werd en er dus wederom niet verloren werd, zlefs niet in deze lelijke wedstrijd. Een einde van een fantastisch seizoen waarin maar liefst 20 x werd gewonnen, 3 x gelijk gespeeld en slechts 1 slippertje op een doordeweekse avond in Medmblik het resultaat was. De grootste kracht dit seizoen was de vriendschap binnen de ploeg, of zoals coach Andre het verwoorde 'ik heb in al die jaren nog nooit een team gehad die zo voor elkaar door het vuur gingen als jullie'.