Degelijke overwinning van Limmen 2

1906WB
LIMMEN
tel. 072-5051650

Limmen, 18 april 2022  Vandaag de thuiswedstrijd tegen laagvlieger Sporting Krommenie. Deze wedstrijd moest gewonnen worden, want Purmerend had de laatste tijd stiekem alles gewonnen en naderde Limmen inmiddels tot 5 punten (met een wedstrijd meer gespeeld). Sporting Krommenie had de laatste weken ook een metamorfose ondergaan. In plaats van doorgaan met grote nederlagen, hadden zij de laatste wedstrijden met maar liefst 6-2 en 4-0 gewonnen. Toch maar even opletten, dus! Tijdens de eerste helft bleek al snel dat Limmen toch wel een maatje groter was als de tegenstander. Echter dan moet er wel gescoord worden. Een goal van Stan werd om dubieuze redenen afgekeurd en het hielp ook niet, dat de vlagger bij elke aanval van Limmen de vlag omhoog stak. Het werd zelfs een beetje genant toen hij voor ballen die spelers van Sporting over de lijn schoten ook in eigen voordeel bleef vlaggen. Limmen liet zich niet van de wijs brengen en bleef op zoek naar een goal. In de 2e helft was het eindelijk zover. Jos kapte een paar man uit en zijn schot werd door matthé bij de 2e paal ingetikt. Het ging beter lopen en toen Rik de bal met een magistraal schot in het doel ramde was de buit al bijna binnen, toen Aron daarna een voorzet van Paul verlengde was de partij gespeeld. Pima overwinning, nog 7 te gaan.