Tijdstraffen breken Limmen op

Demi Sport 1 (zaal)

Limmen 1 (zaal)

Carlos Twisk (intikker)
Jaap Menick (achter standbeen)

Hoofdklasse A

25 april 2022 20:00

R. Jongkind

Kinheimhal
Hoflanderweg 188
1945ZH
BEVERWIJK
tel. 0251-234447

Beveerwijk, 25 april 2022  Vandaag de uitwedstrijd bij Demi Sport waarvan thuis met 14-0 werd gewonnen tegen een B-team. Demi Sport speelde nu op volle kracht met hun spelers van ODIN en DEM en dat is andere koek. Limmen begon uitstekend aan de wedstrijd en pakte al snel de leiding via een goal van Carlos. Daarna ging het even gelijk op met kansen aan beide kanten, hierbij verrichte Koen een aantal uitstekende reddingen. Hierna profiteerde Demi Sport 3 keer van slap verdedigen en toen de eerste tijdstraf werd uitgedeeld leek de wedstrijd gespeelt. In ondertal wist Limmen toch op 4-2 te komen en voltalig kwamen ze terug in de wedstrijd. We stonden echter in notime weer 5 minuten met een man minder in het veld. Hierna ging Limmen volle bak en viel de 4-3. Dankzij deze goals van de zeer goed spelende Jaap en Jos kreeg Limmen weer moed, maar helaas werd het slotoffensief onderbroken door wederom een (deze keer onterechte) tijdstraf en was de wedstrijd gespeeld. Ik sluit me aan bij de supporters van Demi Sport: zonder de tijdstraffen had Limmen niet verloren!