Limmen JO13-3 wint van Odin in een heftige voetbalwedstrijd

ODIN 59 JO13-4

3 oktober 2020 10:15

Zaterdag 3 oktober, we verzamelen om 9.30 uur op het parkeerterrein van VV Limmen en zodra JO13-3 compleet is gaan we richting ODIN 59 in Heemskerk.

Terwijl de kids hun warming up doen, gaan de ouders die rijden aan de zelf meegenomen koffie. Al snel is het fluitsignaal daar en valt er al vrij vroeg in de wedstrijd een doelpunt voor de tegenstanders. We staan meteen op scherp.
Niet veel later wordt het 2-0, niet best, maar we geven niet op. In een spannende verdediging gaat het mis... Noud botst hard tegen een speler van ODIN aan en valt op de grond! We hoorde gelijk dat dit niet goed zit. De wedstrijd wordt stil gelegd om te kijken hoe het met Noud gaat. Die schreeuwde van de pijn, dus op naar het ziekenhuis. Lopende voort werd Noud steeds beroerder, witter en viel bijna flauw. Dus werd er besloten een Ambulance te bellen. Die was met 6 minuten ter plaatse en nam Noud mee om foto’s te laten maken van zijn schouder.

Ondertussen ging de wedstrijd met 10 tegen 10 verder en maakte Youri een doelpunt, 2-1, dat geeft weer hoop! Een aantal minuten na deze goal maakte Youri met een lobje over de keeper de stand weer gelijk naar 2-2. RUST, de mannen worden voorzien van limo en wat energie in de vorm van een stroopwafel. De wedstrijd kan weer door!

In de tweede helft gaat het over en weer met kansen en dan ineens krijgt Bram (de tweelingbroer van Noud) vleugels en maakt hij 2-3! Luid gejuich van het kleine aantal ouders die mee waren en de 2 trotse coaches Jordy en Ramon! Bram heeft de smaak te pakken en met een prachtig hakje maakt hij 2-4! Blijdschap bij alle spelers, maar helaas beginnen blessures op te spelen bij de mannen... het wordt 3-4 en tot op de laatste seconden blijft het enorm spannend!

Dankzij een aantal goeie reddingen van onze keeper Twan en goeie verdediging van de mannen horen we het eind fluitsignaal! Opgelucht en ontzettend blij! Deze was speciaal voor Noud! Waarvan we inmiddels weten dat hij een gebroken sleutelbeen heeft! Het hele team wenst hem heel veel beterschap en gaan hem zeker missen de komende wedstrijden!

Jongens, wat een heftige wedstrijd was dit, ik ben enorm trots op jullie allemaal! Jullie hebben fantastisch samenspel laten zien! Op naar volgende week! Ik heb er weer zin in.

Liefs jullie trotse teamleider!