Vrouwen 2 dendert door in de beker.

Limmen VR2 (zon)

FC Weesp VR1 (zon)

23 oktober 2019 20:00

Willem Laan

Gisteravond won Limmen dik verdiend van Weesp Vr1. Deze ploeg speelt in de 4e klasse 4 en staat in het linkerrijtje. Toch was het Limmen dat uit de bekende startblokken schoot. Was het de pasta pesto? Wie zal het zeggen, maar binnen de 5 minuten was het al 1-0. Na een mooie aanval kwam de bal voor de voeten van Romy en die bedacht zich geen moment, 1-0. Limmen bleef de betere ploeg en kreeg kansen op meer. Uiteindelijk was het Barbara die op links doorbrak en snoeihard in de bovenhoek schoot. Nog was de koek niet op, want Rianne ging op haar bekende manier door en scoorde zeer beheerst, 3-0. Hierna werd het iets minder en kregen we, toch beetje onverwacht, een tegen treffer. In de rust de tactiek bepaald voor de 2e helft en ondanks soms een optisch overwicht van de tegenstander waren wij “in control”. De achterhoede stond als een huis en er kwam geen muis door. Tegen het einde van de wedstrijd kregen we nog kansen op meer, maar het bleef uiteindelijk bij 3-1 en dat betekend een ronde verder. Prima wedstrijd gespeeld. Top.