Limmen 2 cupfighter?

Limmen 2 (zon)

ADO '20 2 (zon)

24 oktober 2019 20:00

Om 20:00 uur begon de wedstrijd tussen Limmen 2 en ADO'20 2, een wedstrijd met 3 klasses verschil. ADO'20 2 hoofdklasse en Limmen 2 3e klasse. Bij voorbaat al kansloos, maar niets bleek minder waar... de bal blijft rond blijkt maar weer!

Vanaf het eerste moment waren de oranje witte tijgers scherp!! De 1-5-3-2 opstelling van trainer Andre bleek een weergaloze oplossing te zijn tegen een "op papier" goed spelende ploeg met overigens 2 limmernezen in het elftal. Zonder de door André benoemde aanvoerder Joost moesten onze tijgers het doen met de wel gewaardeerde cap Rox! Met op doel Bart, de 5 man verdediging van Milan, Vincent, Reno, Brandon en koen. Op het middenveld de creatieve Thijs en rox en de man die zich na zijn blessure wil bewijzen Chris. En in de gezamenlijke punt de razendsnelle spits Dennis en de meest druistige van het stel Shane... Heel gretig en "aan gezette" spelers door trainer Andre begonnen wij de wedstrijd vol goeie moed!

Na een X aantal minuten kwamen de oranje witte tijgers op 0-1 achterstand. Maar een paar minuten later had Dennis een razendsnelle uitbraak en schoot de bal op ongelooflijke wijze in de korte hoek, op een weergaloze harde manier in het kruis... 1-1!! Zodoende ging de wedsrijd door en had ADO'20 een aantal waardeloze aanvallen! Limmen daarentegen had 1 geweldige aanval met Dennis die de bal ontving en geweldig doorspeelde op Shane, die op zijn beurt 1 op 1 met de keeper kwam. Hij schoot de bal met een stift over de keeper... iets te hard en iedereen dacht: " die gaat over", maar het tegendeel bewees, met een beetje hulp van de wind belande deze bal op een onmogelijke manier in het doel van de tegenpartij... 2-1 voor met de rust!

Na de rust wisselt Limmen 1 keer, om Chris te sparen na zijn blessure komt als vervanger Joran in het veld. ADO'20 begon erg fel aan de 2e helft en kwam hiermee op een 2-2 gelijke stand. De felheid van ADO'20 hield al na 10 minuten op. Na 10 minuten had het druistige loopwonder Shane het gehad en werd vervangen door onze niet scorende topscoorder Vince! Een minuut of 10 later kom de voor het eerst NIET verslapende Arthur het veld in en vervangt Dennis. Dan opeens heeft ADO'20 een vrije trap op 20 meter van ons doel en de nemer schiet deze bal onhoudbaar in de verre hoek... 2-3! Even later komt onze Leon erin voor Vincent on de defensie iets meer lucht te geven. Maar dan... een minuut of 7 voor het einde van de wedstrijd overkomt Limmen iets wat niemand had durven dromen! Onze invaller Arthur kopt de vrije trap van Reno door, vlak voor en tussen de handen van de ADO'20 keeper door... op de paal! MAAR onze niet scorende topscoorder Vince is alert en schiet deze bal binnen... 3-3!! Nu komt de stormram van Limmen in het veld Boy, de verdediging is erg verward door het brok spier wat zomaar het veld in loopt! 90 minuten gespeeld...

Pingel's it is... onze trainer Andre had een lijstje gemaakt met de spelers die het moesten doen. Toen opeens onze aanvoerder Rox het voortouw nam en vroeg naar de mensen waarbij het niet zo goed voelde en de mensen waarbij het gevoel wel goed was. Hierdoor werd er een kleinen aanpassing gemaakt door de trainer. ADO'20 mocht beginnen... 0-1, Rox...1-1, ADO'20... Bart, met een geweldige redding voorkomt de voorsprong van ADO'20! Dan is het de beurt aan Arthur, met een beetje geluk onder de keeper door... 2-1, ADO'20... 2-2, Milan schiet de bal uitstekend binnen... 3-2, ADO'20... 3-3, dan Vince, fenomenaal... 4-3, Wester, een tevens oud Limmen speler zet de stand op 4-4, dan ligt de druk bij Brandon... met een bekeken bal schiet hij Limmen een ronde verder in de beker! Limmen Limmen Limmen, Mooi Mooi Mooi! Limmen, Mooi! Limmen, Mooi! Limmen Limmen Limmen, Mooi Mooi Mooi!!! Cup fighters!

Een waanzinge pot voetbal tussen een HOOFDKLASSER (ADO'20 2) en een 3e KLASSER (Limmen 2) deze wedstrijden zie je niet vaak, alleen als je erbij was!! Aankomende week is om 14:00 uur VV. Zwanenburg 3 aan de beurt om het vol zelfvertrouwen Limmen 2 te ontvangen! Hopelijk met de zelfde instelling als tegen ADO'20!!!

Nu lekker nagenieten met een biertje!!

Groeten Gerard!!