Vr2 wint overtuigend!

V.V. Bergen VR2 (zon)

3 november 2019 11:00

Cock Bruin

Het was een woelig weekje, maar dit had geen effect op het resultaat. Hoezo woelig, welnu we hadden wat kleine blessures. Wordt Romy fit, red Els het om fit te worden, hoe zou het gaan met Maxime haar overbelasting, hoe met de knie van Sanna, komt de boot van Jacq op tijd en is Irene fit voor minuten. Puzzeltje dus, maar ook mooi nieuws. Irene wordt weer moeder en dat is prachtig natuurlijk. Wij gaan haar zeker missen, maar ze komt ons zeker steunen met Doris uiteraard. Ook ex steunpilaar Monique was er om ons te zien schitteren. Dat Maxime fit was bleek wel uit de prachtige goal die ze maakte. Ook Romy was weer als vanouds. Sanna en Els waren nog niet zover, maar wie weet deze week en dan zal Jacq haar boot toch ook wel aangemeerd hebben? De wedstrijd dan.

Deze was redelijk eenzijdig. Limmen valt aan en Bergen houdt tegen. Voor rust drie goals van Maartje 💪🏼 Spel kon beter. Na rust een prima wedstrijd. Marit (keepte eerste helft en Maartje tweede helft. Dit omdat Femke, mag maar één keer he 🤣, een familiedag had) , scoorde twee keer. Barbara scoorde in twee keer 😉 en ook Yvonne (leuke speelster, contracteren maar) en Gaby vinden het net. Eindstand 9-0. Vooral tweede helft was uitstekend. Ik zeg kopiëren en plakken voor zondag.