Vrouwen 2 naar terechte maar nipte overwinning

Dirkshorn VR1 (zon)

10 november 2019 14:00

Vittorio Stanco

Na de winst eerder op de ochtend van vr1 en 3 kon vr2 natuurlijk niet achterblijven. Niet in onze eigen kleedkamer, maar wel op het mooie A-veld begonnen we weer prima. Dirkshorn kwam er niet uit en moest zich beperken tot tegenhouden. Dit ging lang goed, ondanks kansen voor Limmen. Na een prachtige pass van Chantal was het Barbara die koel binnenschoot. Terecht 1-0 en mooi voor Chantal die haar eertse minuten meteen opluisterde met een assist.
Limmen bleef de bovenliggende partij maar vergat de 2-0 te maken. Dirkshorn kreeg een kans van ons maar schoot gelukkig voor ons naast. Na rust golfde de wedstrijd heen en weer. Af en toe was het dreigend voor ons doel, maar de vesting was weer hermetisch afgesloten. Ook wij kregen wat kansjes, maar de wedstrijd was in evenwicht. Vanwege de 1-0 bleef het spannend, maar we hadden onze zaakjes op orde. Een kleine maar terechte overwinning. Volgende week weer een topper tegen Zeevogels. Deze hebben er pas één verloren. Dus opnieuw een kraker. Nu eerst genieten en dinsdsg weer knop om.