Limmen pijnlijk hard onderuit

Limmen VR1 (zon)

2e klasse E

3 november 2019 14:30

Uit bij Overbos gingen de vrouwen van Limmen letterlijk en figuurlijk hard onderuit. Het werd 5-2.

,,Het was een heel aparte wedstrijd, heel fysiek”, blikte trainer Cor Noordenbos terug. ,,We waren zeker voor rust sterker, maar we keken wel tegen een 3-0 achterstand aan. Twee standaardsituaties en een fout in de verdediging.” Via Amber Wuring kwamen de bezoekers nog wel terug tot 3-2, maar raakten wel Sanne van der Velden kwijt met een zware blessure. ,,Die werd heel echt de wedstrijd uitgeschopt. Overbos speelde erg hard en de scheidsrechter had het niet echt in de hand. Het was spannend, maar niet leuk.”