Limmen C1 is te laat wakker

15 maart 2014 10:00

Roebersen, B.

Fortuna Wormerveer C1 - Limmen C1  2  -  1

Wormerveer, 15 maart 2014 Vandaag de return wedstrijd tegen de koploper. In de thuiswedstrijd wist Fortuna er met wat geluk een gelijkspel uit te slepen, dus we waren benieuwd wat het vandaag zou worden. Limmen begon niet best aan de wedstrijd, het leek wel of er een aantal spelers nog niet wakker waren, wat misschien wel te wijten was aan het vroege tijdstip van de wedstrijd. Niet iedereen ging er vol voor en dat was bij Fortuna wel het geval waardoor ze een overwicht kregen. Toch kwamen ze er niet echt doorheen tot er een cadeautje werd uitgedeeld wat met beide handen werd aangepakt. Limmen was even van slag en daar werd ook onmiddellijk van geprofiteerd en zo stond Limmen binnen een kwartier met 2-0 achter. Er werd verder niet gescoord en dit was tevens de ruststand. In de tweede helft een heel ander Limmen dat op jacht ging naar de aansluitingstreffer. Maar het aanvalsspel werd ontregeld door heel veel 'professionele' overtredinkjes die voor de scheidsrechter moeilijk waarneembaar waren. De laatste 20 minuten was Limmen de bovenliggende partij en werd hiervoor beloond met een fraaie goal van Dirk na een mooie combinatie met Boris. Toegegeven Fortuna speelt het wel slim, ze zoeken de grens op van wat wordt toegelaten en hebben gewoon een heel sterk team. Hun doelsaldo spreekt hierbij ook boekdelen. Bij deze alvast de felicitaties met het, terechte, aanstaande kampioensschap. Ondertussen kunnen wij, ons richten op een mooie afsluiting van het seizoen. Met nog 5 wedstrijden te gaan zit de 3e plek er zeker in en is de 2e ook nog binnen bereik. Lijkt me goed om hiervoor te gaan, te beginnen, as zaterdag thuis tegen ZOB.