Geen goals & punten voor Da1

Vrouwen zondag, VR1, 2e klasse E

16 maart 2014 14:00

Meijer, J.W.

Op zondag 16 maart stond voor Da1 de wedstrijd tegen sv Overbos op het programma. In Limmen werd door sv Overbos vrij gemakkelijk gewonnen met 3-0, dus Limmen was gewaarschuwd voor deze ploeg die momenteel in de middenmoot van de ranglijst terug te vinden is. Gelukkig kon Sascha ook deze week weer ons doel verdedigen!

Limmen begon niet fel en scherp genoeg aan de wedstrijd, waardoor we na 20 minuten al tegen een 2-0 achterstand aan keken. Daarbij viel ook Esther uit met een knieblessure, waardoor keepster Linda haar eerste speelminuten van dit seizoen als veldspeelster maakte. Na de 2-0 werd Limmen feller en werden er meer duels gewonnen. 2 keer komt er een gevaarlijke voorzet die helaas nog niet tot een goal gepromoveerd kan worden door spits Nathalie! Aan de andere kant blijft sv Overbos gevaarlijk met de rappe voorhoede speelsters. In de 35e minuut wordt de stand met een pegel van afstand op 3-0 gezet. Limmen krijgt daarna kansen op de aansluitingstreffer, maar Rosa weet 1-op-1 met de keepster de bal niet in de goal te krijgen.

In de rust afgesproken om fel en scherp in de duels te blijven. Helaas is het in de 48e minuut weer raak voor sv Overbos, wat de stand op 4-0 brengt. Limmen blijft daarna combineren en met Sophie als midden-mid en Marleen voor de zieke Tamara bijten we wat meer van ons af. Met een bal op de paal van Yvonne, nog een keer 1-op-1 van Rosa met de keepster en een aantal gevaarlijke corners, kunnen we helaas toch niet scoren. Aan de andere kant blijft sv Overbos gevaarlijk met scherpe counters, maar keepster sascha weet haar doel verder schoon te houden. Helaas verandert er niets meer aan de stand, waardoor het bij een 4-0 eindstand blijft.

Helaas weer geen punten en goals voor Limmen dit weekend, maar vooral de tweede helft gingen we wel voor de goal! Komende zondag een vrij weekend en de week erna de inhaalwedstrijd tegen VEP, hopelijk komen ze nu wel opdagen. deze week weer lekker trainen, dan gaan we de resterende 5 wedstrijden nog wat moois laten zien!!