Limmen houdt zicht op 3e periodetitel

Limmen 1

3e klasse B

12 mei 2019 14:00

Limmen 1 pakt door in haar strijd om de derde periode te bemachtigen. Uit bij Egmondia werd gistermiddag met 4-2 gewonnen. Na tweemaal tegen een achterstand te hebben aangekeken, won Limmen uiteindelijk wel verdiend met doelpunten van Rik Seignette (1-1 & 2-2) en Paul Zeeman (2-3 & 2-4).

Beide doelpunten van Seignette waren kopgoals, twee vrije trappen wist Seignette keurig te verlengen / binnen te knikken. De bevrijdende derde goal van Limmen, gemaakt door Zeeman, was de mooiste van de middag. Tijdens een individuele actie schoot Zeeman de bal, vanaf randje "zestien", in de korte hoek stijf in de kruising. De vierde goal komt voor een groot deel op de naam van A-junior Mike Schouten. Door goed doorzetten van Schouten kwam Zeeman 1-op-1 met de keeper, waarna de bal in de verre hoek verdween.

Met deze drie zeer gewenste punten staat Limmen 1 aan kop om de 3e periode, welke uiteindelijk na het seizoen recht geeft om nacompetitie te spelen voor promotie naar de tweede klasse.

Eerst volgende wedstrijd om de derde periode is as zondag 19-05 (14:00 uur) thuis tegen Koedijk. Koedijk won haar laatste wedstrijd overtuigend met 4-0 van Bergen.