Dames 1 komt tekort tegen Alkmania

Limmen VR1 (zon)

Vrouwen zondag, VR1, 2e klasse E

9 februari 2014 14:30

Op het winderige kunstgrasveld in Roelofarendsveen stond de lastige uitwedstrijd tegen Alkmania op het programma. In de thuiswedstrijd werd nog verdienstelijk gelijk gespeeld, maar gisteren bleek Alkmania toch een maatje te groot.
Al snel wist de thuisploeg twee fouten van Limmen af te straffen en stonden ze 2-0 voor. Aanvallend kon Limmen daar de eerste helft niets tegenover brengen. Teveel persoonlijke duels werden verloren, waardoor Limmer balbezit steeds maar kort duurde. Vlak voor rust wist Alkmania de score uit te breiden naar 3-0 waardoor de wedstrijd al voor rust beslist leek.
De tweede helft beet Limmen wat meer van zich af. Alkmania bleef de ploeg die het spel maakte, maar echt gevaarlijk werden ze niet. Limmen won meer duels en kwam enkele keren in de buurt van de keepster van Alkmania, maar tot score kwamen we helaas niet.
De ploeg uit Roelofarendsveen wist met twee afstandsschoten de score nog uit te breiden naar 5-0.
Al met al een wedstrijd om snel te vergeten. Over twee weken staat de volgende wedstrijd op het programma tegen Bernardus dames 1. Dan zullen we er weer moeten staan om de drie punten op Dampegheest te houden!