Vr1 bekert weer een ronde verder!

Limmen VR1 (zon)

DWOW VR1 (zon)

Groep 1 2 (tussenronde)

1 november 2017 20:00

Woensdagavonden liggen de speelsters van VV Lmmen wel. Ook nu mocht er weer op woensdagavond aangetreden worden voor de beker, ditmaal tegen DWOW, een bekende tegenstander van vorig seizoen. Toen had Limmen de grootste moeite met deze ploeg, eens kijken of we dt seizoen weer wat stapjes verder zijn.

Om 20.00 uur werd er afgetrapt en Limmen begon rustig en geduldig aan de wedstrijd. Er werd weinig weggegeven, maar soms stonden de linies te dicht bijelkaar, waardoor er niemand in de spits stond. DWOW stelde daar een hoop fysieke strijd tegenover en probeerde vooral hun linksbuiten bereiken. Buiten een paar kleine kansjes voor Limmen gebeurde er niet heel veel, waardoor we met een 0-0 stand gingen rusten.

Na rust begon Limmen direct scherp, want meteen een aantal schietkansen opleverde die helaas de goal net miste. Op ongelukkige wijze, bij één van de spaarzame uitbraken van DWOW, ging de bal via een Limmerbeen het eigen doel in. 0-1. Limmen had Jent nog als troef op de bank zitten en toen die in het veld kwam, gaf dit nieuwe energie aan het team wat resulteerde in een aantal kansen. En het wa een vrije trap van Rosa die door Yvonne werd binnengekopt en de terechte 1-1 betekende. Dit was ook het sein voor Limmen om beter te gaan voetballen. Nadat de bal bij Esther komt, die vandaag haar rentree maakte, bracht ze met haar eerste balcontact de bal bij Jent, die met een mooie actie bij haar tegenstander wegdraaide en op doel schoot, RAAK! 2-1 voor Limmen. Daarna speelde Limmen de wedstrijd beheerst uit. Hilde creeerde in de laatste minuut nog een mooie kans voor zichzelf, maar de keepster van DWOW kon nog redding brengen.

Dus wederom een goed resultaat in de beker en gaan we weer in de vissenkom voor de loting voor de volgende ronde!