Vr1 haalt flink uit

Vrouwen, VR1, 2e klasse E

12 november 2017 11:00

V.Stanco

Op deze regenachtige zondag treedt Vr1 aan tegen KFC. Het is Pupil v/d Week Demi die met een bekeken schot de keepster van KFC passeert, terwijl ze ook nog uitglijdt.

Daarna is het de beurt aan Limmen zelf. We starten gelijk fel en fanatiek! We creëeren wat kansen, maar vinden de keepster van KFC op hun weg. Aan de andere kant creëer KFC ook kansjes maar Maaike houdt haar doel schoon.
In de 15e minuut verwerkt de keepster van KFC de bal niet helemaal goed en beland de bal bij Jent. Die schiet de bal in de linkerhoek! 1-0 ??

2-0; een goede voorzet van Floortje vanaf rechts komt bij Jent, die zichzelf vrijspeelt en strak binnen schiet!

3-0; een strakke bal van achteruit komt bij Jent, die met een steekbal Rosa wegstuurt die met een schuiver binnen schiet!

KFC bijt nog een keer van zich af, maar Maaike houdt Limmen op de been met een knappe redding met haar voet

3 wissels aan de kant van Limmen; Cindy, Yvonne en Sanne maken plaats voor Marleen, Esther en Rosan. De wissel van Cindy was een hele bijzondere, want na 17 jaar elke zaterdag of zondag in het oranjewit op de velden te schitteren, is het nu tijd voor een nieuwe fase. Als hele rappe rechtsvoor frustreerde je menig back van de tegenstander, maar een teamplayer pur sang, want nooit te beroerd om verdedigend een steentje bij te dragen. De kleine Cindy of Marco ???? is nu 13 weken, dus bergt Cindy (wij hopen voorlopig) haar voetbalschoenen op, maar zien we haar vast en zeker langs de lijn. Cindy bedankt!

Het slotakkoord is voor Rosa. Een corner wordt eerst nog gekopt door Tess, maar de afgeslagen bal valt voor de voeten van Rosa die heerlijk binnenschiet!

Onee, toch niet; het echt slotakkoord is voor Arja, die uit de corner binnen schiet. Hoppa! Dat is 5 en daarmee zijn we meer dan tevreden. Keurige pot!!