De Doelpalen

Meisjes B-junioren zaterdag, MB2, 2e klasse 03

30 november 2013 13:00

Mika Ehlhart

Zaterdag moesten we om 13.00 uur thuis voetballen tegen HSV. We verwachten een makkelijke wedstrijd omdat de tegenstander laatste stond maar dit bleek niet het geval te zijn. Na een kwartiertje voetballen schoot HSV 3 keer op de paal. We hadden dus heel veel geluk. We zagen in dat we toch wel snel moesten gaan scoren en dit gebeurde. Door een mooi schot van Kim belande de bal in het doel. We zorgde voor nog meer kansen maar ze gingen er maar niet in. Een paar minuten voor rust werd er in het strafschop gebied van de tegenstander een overtreding gemaakt op Doris. We kregen een penalty die Femke er prachtig in schoot. We gingen de rust in met 2-0. Na de rust hadden we veel zon tegen. Maar dit zorgde er niet voor dat we slechter gingen spelen. Na veel pogingen van Marit werd ze uiteindelijk beloont door een mo oi doelpunt. Al snel hierna schoot Doris de bal in het doel en werd het 4-0. Tot slot maakte Maartje nog de 5-0. We sloten de wedstrijd af met 5-0 door goede samenwerking en veel hulp van de doelpaal. Een mooie uitslag. We zijn lekker bezig en hopelijk winnen we volgende week weer.

Wist u dat....?

• Demi de tegenstanders wegbeukt met haar kont
  • Gaby bij Sinterklaas op schoot zat
  • Doris ook wel eens zwart is