Limmen 1 bekert verder

Mannen, 1, Groep 3 27

17 september 2017 14:00

Peetoom, C.D.

Een prima gespeelde bekerwedstrijd geeft het volle vertrouwen voor de competitie van volgende week. Met lieft 7-1 werd Wijk aan zee gedeklasseerd . Doelpunten werden gemaakt door 3x Rik Seignette, 3x Jan Welboren en Stan Donker. Een tegenvaller was dat Brandon met een schouder uit de kom het ziekenhuis moest opzoeken. Die zal zeker wel even rustig aan moeten doen. Volgende week naar JVC uit Julianadorp. Nooit eerder is Limmen 1 daar voor de competitie heen gegaan . De supportersvereniging heeft een bus beschikbaar gesteld en stelt iedereen in de gelegenheid om mee te reizen. VOL is VOL. Om 12.00 uur vertrekt hij.