Uitgeest JO9-4 - Limmen JO9-3

FC Uitgeest JO9-4

Onder 9 zaterdag, JO9-3, 6e klasse 04

1 oktober 2016 9:00

We vertrokken voor dag en dauw. Na de warming-up, en wat tactische aanwijzingen van de coach waren we klaar voor de wedstrijd. Wat een strijd en de tegenpartij was heel vel. Keane begon al geblesseerd  ( zere knie ) aan de wedstrijd, en niet veel later moest Keane even de strijd verlaten. Een nop van de tegenpartij tegen zijn goeie knie. Toen Ties een bal tegen zijn oog, maar die kon na een pep talk van Pieter weer door.Er waren voor beide teams goede kansen, maar helaas voor ons viel in de14e minuut  een tegen doelpunt. Maar Limmen ging weer vol in de aanval , en vocht voor elke bal. Wat laten jullie toch elke wedstrijd weer een enorme inzet zien.Voor de rust had Twan nog 3 mooie reddingen. Nog een mooie kans van Joep maar helaas kwam hij net een stap tekort. Rust. 1 - 0 achter. Wat is het spannend.
Tijdens de rust wisselt Twan zijn shirt en gaat Jordy op doel.

Na de limonade en de liga begonnen we aan de 2e helft. Uitgeest was nog aan het nagenieten van de limo toen Rijk in de eerste minuut gelijk maakte ,1-1. Het gaat er erg vel aan toe. Esmee staat weer lekker te verdedigen, en Britt zorgt weer voor gevaarlijke aanvallen. Ook Rijk moet het even bezuren en moet er even vanaf. Een mooie kans van Keane. Een tegen aanval van Uitgeest en helaas 2-1. Maar Limmen blijft strijden, en Twan gaat er weer volop tegenaan en maakt er  2-2 van.

Wat een toppers staan er op het veld. Opnieuw een aanval en Joep maakt er een mooie 3-2 van. Gelukkig blijven we aan de kant van Uitgeest hangen.

Het spel blijft op en neer gaan en Uitgeest krijgt een hoekschop. En helaas knallen ze die erin. 3-3.

Met nog een paar minuten te spelen krijgt Rijk de bal en stormt richting het doel van Uitgeest, hij word van achter geschopt door een speler van Uitgeest , maar weet de bal toch op het doel te schieten. Helaas heeft de keeper de bal te pakken. Vlak daarna fluit de scheidsrechter. Gelukkig het eind signaal. Wat een wedstrijd.We nemen een zwaarbevochten punt mee naar Limmen.

Zoals jullie vandaag weer gespeeld hebben is het gewoon super om naar jullie te kijken en te coachen.

Komende week allemaal weer lekker trainen , en volgende week zaterdag gaan we het weer proberen om te winnen tegen Adelbert. Maar belangrijker nog dan winnen is het spelplezier. En dat zit wel goed bij jullie.

tot volgende week,
sportieve groet van Pieter en Miranda