8 oktober 2016 FC Den Helder JO17-1 tegen Limmen JO17-1

8 oktober 2016 14:45

Grieken, D.N. van

8 oktober 2016 FC Den Helder JO17-1 tegen Limmen JO17-1

De Bees van Limmen liggen op stoom. In het weekend van 1 oktober wisten de spelers van de B-selectie 6 punten te verzamelen door zowel met het zaalvoetbal- als het veldvoetbal team hun wedstrijd te winnen.

Dit weekend bleek alweer een voltreffer. Vrijdagavond werd KSV met 11 – 0 verslagen. U leest het goed de formatie van coaches John Schouten en Peter Hoeben behaalde de dubbele cijfers. Tevens wil ik hierbij m’n complimenten geven voor de goed fluitende scheidsrechter P.H te L.

Zaterdagmiddag mochten onze jongens hun wedstrijd spelen tegen FC Den Helder. De reis naar het noorden ging voorspoedig en opnieuw hadden wij prachtig weer.

Na de warming up floot scheidsrechter Van Grieken voor het begin signaal. In eerste deel van de wedstrijd was Den Helder de bovenliggen de partij. Pas na circa 5 grote kansen van Den Helder kreeg Limmen een mogelijkheid om te scoren. Mika Miettinen gelukkig weer van de partij wist gelijk het net te bollen en de 0-1 op het scorebord te zetten.

Nog voor rust was het Finn Wijnker die goed bij de tweede paal de bal in het doel schoot, 0-2. Onze Finn is goed bezig met het scoren van doelpunten. Als topscoorder is hij belangrijk voor het team. Dus ga zo door.

De tweede helft werd er mannelijker gevoetbald. Den Helder was fysiek aanwezig om Limmen uit hun spel te halen. Uit voorzorg stapte Mike Schouten van het veld om een mogelijke kwetsuur te voorkomen. Mike wij zijn verheugt dat jij zo spoedig bent hersteld en het was een verstandige beslissing.

De 03 werd schitterend binnen geschoten door Chris de Goede. Uit een mooie aanval van Limmen schoot Chris van buiten de 16 diagonaal binnen, 0 – 3.

Jacco de Jong zette de eindstand op het bord. Zijn voorzet op Mika werd nog verijdeld door Den Helder maar Jacco pakte de bal weer op en schoot hard de bal tussen de palen, 0 – 4.

Mannen opnieuw een weekend met 6 punten. Klasse hoor! Door deze prachtige reeks staan jullie met 6 gespeeld op 18 punten. Twee punten los op nummer twee, Koedijk.