Limmen geeft wedstrijd in 5 minuten weg

1906WB
LIMMEN
tel. 072-5051650

Limmen, 12 maart 2023  Na de uitwedstrijd die na 70% balbezit in de eerste helft, zeer geflateerd met 6-1 werd verloren, was Limmen eropuit om een beter resultaat naar te zetten in de thuiswedstrijd. De laatste wedstrijden een stabiel Limmen met een flink aantal punten, dus het verwachtingspatroon was terecht positief ingesteld. Een totaal gewijzigde opstelling leide tot verbazing en het resultaat was daar ook naar. Binnen 4 minuten met nul 2 achter en in de twaalfde minuut werd, de kansloze Bart, wederom verast met 3 geel-zwarten die voor hem opdoken. Wat een gatenkaas en wat naiief om tegen de snelle Akersloters zo te gaan verdedigen. De eerste helft werd afgesloten met een 0-3 achterstand en nul perspectief op een punt. In de tweede helft werd er orde op zaken gesteld en na een aantal wissels en positiewisselingen zagen we het Limmen van de afgelopen weken weer terug. Ondanks de snelle 0-4 wasLimmen de bovenliggende partij en creeerde eindelijk kansen. De gehele tweede helft was Limmen de bovenliggende partij maar helaas kwamen ze niet verder dan een aansluitingstreffer. Resultaat, een volgens mij volledig onnodige nederlaag, positief, het spel in de tweede helft. Volgende wedstrijd in Hoorn weer volle bak er zit veel meer in.