Sterk Limmen bestolen in Wognum

1687BR
WOGNUM
tel. 0229-571735

Wognum, 9 october 2022, vandaag de wedstrijd tegen mede lantaarndrager Spartanen. Limmen begon sterk aan de wedstrijd en zette de tegenstander vast op hun eigen helft. Kans op kans werd gecreeerd maar het was steeds net niet, tot een prachtige aanval van Limmen door Vincent tot doelpunt werd gepromoveerd. Tot ieders verbazing werd deze echter afgekeurd voor buitenspel. Dit kan helemaal niet bij een voorzet maar dat even ter zijde. Limmen ging door en kwam dik verdiend op een 0-1 voorsprong. Als je zelf niet scoor was wel heel erg van toepassing want de enige kans van Spartanen leverde hen meteen de 1-1 op. In plaats van 0-2 en de beslissing  dus gelijk, wel een beetje frustrerend. Limmen liet zich er niet door uit het veld slaan en bleef vol op de aanval gaan. Kansen genoeg maar dat beslissende tikje....
Toen begon de scheidsrechter zich er mee te bemoeien en gaf een aantal onverklaarbare vrije trappen op de rand 16 van Limmen. Dit prijsschieten leide uiteindelijk tot een compleet onverdiende voorsprond voor de Spartanen. Opmerkelijk was dat een aantal Limmener spelers van acher onderuit gesabelt werden zonder hier voor de verdiende vrije trappen te krijgen. De wedstrijd eindigde met een kopbal op de onderkant lat die in de handen van de keeper belande. Uiteindelijke een zeer onverdiende nederlaag, maar positief, een hele leuke wedstrijd om naar te kijken met een hard werkend en goed spelend Limmen. Ga zo door de punten kunnen niet uitblijven.