Limmen maatje te groot voor Texel 94 - 3

Assist: Nino Peemen
Björn Valkering (scrimmage)
... (schot)
Jacco de Jong (scrimmage)
... (e.d.)

Mannen Zaal beker 2e ronde Groep 1 A

20 oktober 2021 19:15

M. Bakridi

Enterij, de
Middenweg 3 B
1906AP
LIMMEN
tel. 072-5052931

Woensdag, 20 oktober 2021 Vandaag het tweede bekerduel, dit maal tegen het derde team van Texel (in de competitie spelen we tegen het 2e). Al snel bleek dat Limmen sterker was als Texel en lag de 1-0 in de touwen door Jos na een assist van Jacco. Limmen bleef de betere ploeg en ging op zoek naar meer, maar het duurde nog vrij lang voordat de 2-0 op het bord stond. Wederom Jos didmaal op aangeven van Bjorn. Texel probeerde hierna wat meer druk te zetten en kreeg 3 vrije trappen achter elkaar op de 4 meter circel. Koen wist 2 van deze ballen van richting te veranderen en de laatste ging via een voet over de zijlijn, zodat de ruststand 2-0 bleef. Na de rust een bliksem start van Limmen. Via 2 goals binnen een  minuut van Jacco, waarbij tijdens een snelle uitbraak Nino de bal op het juiste moment breed legde, was de wedstrijd beslist. Bjorn wist na goed doorzetten de 5-0 te maken en Jacco maakte zijn hatrick vol nadat de keeper een kogel van Joeri niet onder controle kreeg. Tussendoor wist Texel uit een counter de eretreffer op het bord te zetten. Een enorme knal van Job eindigde op de borstkas van de keeper, voordat Jaap besloot op avontuur te gaan en de bal prima in de benedenhoek knalde. Het slot akkoord was voor Texel die met een eigen goal de 8-1 eindstand vastlegde. Zwakke tegenstander maar wel gedaan wat je dan hoort te doen! Ruim winnen. Prima wedstrijd.