Limmen maakt gehakt van Demi Sport

1906AP
LIMMEN
tel. 072-5052931

Limmen, 26 november 2021 Vandaag de wedtrijd tegen laagvlieger Demi Sport uit Beverwijk. De tegenstanders hadden moeite om een team bij elkaar te krijgen en dat was te zien ook. Er ontstond een soort oefenwedstrijd waarin Limmen de tegenstanders alle hoeken van het veld liet zien. Al met al voor Limmen een hele leuke pot om naar te kijken, vooral ook omdat er heerlijk werd aangevallen met veel, heel veel doelpunten als gevolg en een enorme afstraffing voor het arme Demi Sport. Alle Limmer spelers hebben gescoord en Koen bijna ook. De teller stopte op 14 - 0 voor Limmen. Even een tip voor de volgende wedstrijden! Foute passes en onnodig balverlies worden door andere tegenstanders wel afgestraft dus houdt dan de cncentratie wel vast. Voor deze: een heerlijk potje om de winterstop mee in te gaan.