LIMMEN 1 SPEELT EEN GOEDE GENERALE IN ALKMAAR !

AFC 34 1 (zon)

Limmen 1 (zon)

1 september 2021 20:30

Gisteravond speelde Limmen 1 een laatste oefenwedstrijd alvorens dit weekend de 1e officele wedstrijd in het nieuwe voetbalseizoen gaat plaatsvinden in de aan te vangen bekercompetitie.

Zondag 1e klasser AFC’34 was op het gemeentelijk sportpark onze tegenstander en waar de standaardteams van ZAP en Vitesse’22 met duidelijke cijfers verloren in hun oefenwedstrijden tegen hetzelfde AFC’34 , lukte het Limmen 1 om de ploeg van trainer Job Dragtsma te bedwingen.

Na 90 enerverende minuten stond er nog steeds een 0-0 stand op het scorebord en hoewel de Alkmaarders kansen kregen en wij liefst 5 maal het “ engeltje op de deklat “ dankbaar mochten zijn verdienden met name ook beide Limmen-doelmannen Randy Scheerman en Jesse Glorie een compliment voor hun goede optredens. Maar ook wij kregen mogelijkheden en zelfs een aantal goede kansen om stiekem een overwinning binnen te slepen tegen het 2 klassen hoger spelende AFC’34.

Met een goed gevoel en met ook een dosis getankt zelfvertrouwen , zien we de bekerwedstrijd tegen Onze Gezellen komend weekend in Haarlem tegemoet !

Morgen is op de site meer daarover te lezen..