Limmen 4 speelt matig maar toch het derde wiel opgepompt voor de kampioenskar !!

Duinrand S 2 (zon)

Limmen 4 (zon)

Mannen zondag, 4, 4e klasse 03

13 april 2014 11:30

Het is zondagmorgen 10.10 en na de coach en keeper Curry komt daar al Alex de Ruyter binnen lopen. Uitgeslapen (lees op de bank van Arnoud Hout) en meer dan op tijd maar zelf bang dat hij te laat was. Langzamerhand druppelen de spelers binnen en gaan we opweg naar Schoorl. Onderweg gaat het niet over voetbal maar sex en de chauffeur vergeet de afslag te nemen. Sommige zijn zelfs via Petten en Den Helder aangekomen.
De opstelling maken is de laatste weken moeilijk want met elke keer 15 / 16 man op pad betekend wel 10 wissels per keer dus speelt maar enkeling een hele wedstrijd. Gelukkig is dit voor niemand een probleem want we willen allemaal op die kampioenskar.
De wedstrijd begon goed voor Limmen want de eerste de beste aanval leverde een treffer op van Sjakie Olling. Je denkt dan als coach dan gaat een leuke wedstrijd worden met veel doelpunten maar helaas werd het wat anders. We zakte naar een bedenkelijk niveau en mocht Duinrand S de gelijkmaker scoren. Gelukkig wisten we een minuut later de 1-2 maken. Daan Pepping onderschepte de bal en kon zo op het doel afgaan en liet de keeper kansloos met een laag schot in de verre hoek.
Onder de rust kwam slapend been Robert Koot binnen en dacht gelijk in te vallen maar coach Brasem dacht daar toch wel even anders over en mocht Robert eerst warm lopen en daarna invallen. Helaas was dat voor de geblesseerde Daan Pepping en zo was de snelheid uit de voorhoede. De tweede helft werd een hele beproeving voor coach en wisselspelers  want het was het kijken zo goed als niet waard. Het was dat Duinrand S echt slecht is want anders hadden we toch echt verloren. Toch was er één speler van Duinrannders die wel ergens goed in was en dat was toneelspelen en dan vooral vallen en schreeuwen alsof er echt wat aan de hand was. De scheidsrechter was dit op een gegeven moment helemaal zat en mocht de betreffende donkere medelander lekker aan de kant gaan zitten. Oja we scoorde ook nog een keer en wel onze commissaris Krom (dat voor de ogen van zijn nieuwe vlam, die was kijken samen met onze trouwe supporters moeder en vader Krom). We misten ook nog een paar behoorlijke kansen maar helaas waren Mark Min, Sjakie Olling en Barry Veldt niet echt op schot. Desondanks de mindere wedstrijd toch de 3 punten en nog volop in de race om het kampioenschap. Alcamria won ook dus staan we nog steeds1 punt achter met nog 2 wedstrijden te gaan waaronder de topper op zondag 17 mei (schrijf in de agenda) om 11.00 op Dampegheest Limmen 4 - Alcmaria Victrix 2. Daarna poep de koe en live muziek.Nu 14 dagen rust en dan uit tegen WMC 2 op zondag 4 mei.

Coach Brasem