Limmen ziet weer kansen

Limmen 1 (zon)

Hercules Zaandam sc 1 (zon)

22 april 2019 14:00

Door Hercules Zaandam te trakteren op een pak slaag ziet Limmen weer kansen om de nacompetitie te halen. Twee weken geleden, na de nederlaag tegen Vitesse’22, was trainer Jurg Bosman van Limmen er nog van overtuigd dat zijn ploeg was uitgespeeld maar na twee opvolgende zeges doet Limmen weer volop mee. ,,Als we volgende week SVA verslaan staan we er van iedereen het beste voor in de derde periode en als we zo spelen als vandaag heb ik er alle vertrouwen in. We winnen vandaag met 4-0, maar de keeper van Hercules Zaandam was de grote uitblinker. 8-0 had beter gepast bij deze wedstrijd want we bleven maar goede kansen creëren.” Met een hattrick was linksbuiten Quentin Aker de grote man aan de kant van Limmen.

Limmen - Hercules Zaandam 4-0 (3-0). Quentin Aker 1-0, Rik Seignette 2-0, Quentin Aker 3-0 en 4-0.