we kijken uit naar volgende week!

HSV D2

D-pupillen zaterdag, D2, 2e klasse 08

29 maart 2014 13:00

Rody Gast

Zaterdagmiddag 13.00 uur werd de aftrap genomen voor de thuiswedstrijd tegen HSV D2.

Doordat Xander zich geblesseerd en Stan helaas ziek had afgemeld werd de D2 deze week versterkt door Sem Admiraal die overgevlogen kwam uit de E1 en waren ook Thomas van der Wijk, Sam Tomasi en Nino Peemen bereid gevonden om in te vallen bij de D2, ondanks dat zij die ochtend ook al een wedstrijd in de benen hadden. Mannen bedankt voor het invallen en jullie inzet!

Ondanks het mooie weer en de grote getale supporters voor de D2 kregen de mannen van de D2 al na 52 seconden een domper te verwerken en stond de 0-1 op het scorebord. Daarna herpakte de D2 zich lange tijd en werd er best goed gevoetbald. De keeper van HSV liet bij een afstandschot met zijn rug het net bollen, waarbij iedereen dacht dat de bal over de lijn was, maar de scheidsrechter besloot helaas anders. Een aantal overige kansen en mogelijkheden bleef helaas onbenut, waarna het jammer genoeg HSV was die de score wist uit te breiden tot 0 - 3. In de blessuretijd van de eerste helft was het uiteindelijk Mats die met een hard hoog schot in de kruising de 1 - 3 liet aantekenen. Dit bood perspectief voor de 2e helft.

Na de rust was het echter HSV die halverwege de 2e helft binnen een paar minuten vier keer wist te scoren. D2 kreeg nog wel een aantal kansen op meer en had allicht ook 1 of 2 penalty's verdiend, maar dat mocht helaas niet zo zijn. Daardoor stond er wederom dezelfde einduitslag op het scorebord als vorige week, alhoewel de volgers van de voetbal.nl app daar wellicht anders over denken...

Hoe dan ook, volgende week spelen we uit tegen Alcmaria Victrix D1 en ben ik er van overtuigd dat de D2 een andere uitslag gaat neerzetten. Mannen, houdt het vertrouwen er in, koppies omhoog en ga weer lekker voetballen, dan komt het helemaal goed en zal volgende week de weg omhoog worden ingeslagen!

Erik