Goed spelend Limmen pakt 3 punten

Limmen 2

3e klasse B

10 februari 2019 11:30

Haarlem, 10 februari 2019  Na de onnodige nederlaag van vorige week moest Limmen de draad weer op zien te pakken. Deze opdracht werd vandaag prima uitgevoerd want Limmen speelde een uitstekende wedstrijd met verzorgd voetbal en goede combinaties. Er werd zeer aanvallend gespeeld met talloze mooi uitgevoerde acties. Alleen de scherpte ontbrak nog een beetje, de paal werd geraakt, er werd nog een mooie goal afgekeurd omdat de corner te vroeg was genomen en een paar open kansen werden om zeep geholpen. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat er zoveel kansen waren nu de scherpte nog en dan moet dat ook goedkomen. Hoogte punt van de wedstrijd was de 2e goal van Jos, die de bal van buiten het strafschopgebied als een streep in de winkelhaak schoot. Volgende week Spaarnwoude, moet ook kunnen.