Dure en totaal onnodige nederlaag voor Limmen

Limmen 2 (zon)

Velsen Rkvv 4 (zon)

3 februari 2019 11:00

C.Zwart

Limmen, 3 februari 2019  Vandaag de return wedstrijd tegen Velsen en al gauw bleek dat ze dezelfde speelstijl hanteerde als in hun thuiswedstrijd. Namelijk met veel verbaal en fysiek geweld de tegenstander uit hun spel halen. Limmen was de eerste helft veel sterker en voetbalde regelmatig tussen de Velser linies door. Er werden een paar open kansen gemist waarvan er toch minimaal een in had gemoeten. Tot Velsen een corner kreeg. Wat er toen gebeurde is tekenend voor de rest van de wedstrijd. De corner werd heel slecht langs de achterlijn naar het Limmer doel geschoten. Hier arriveerde de bal met bijna nul kilometer per uur en dit maakte zo´n indruk op de Limmer verdediging dat niemand er aan dacht om de bal weg te schoppen, 0-1, hoe was dit nu mogelijk. Hierna leek Limmen een beetje aangeslagen en het continue testen van de enkels hielp ook niet echt. Maar ja mannen er werd niet gefloten en dan kan de tegenstander daar blijkbaar de hele wedstrijd mee doorgaan. Hun tacktiek  lukte want uiteindelijk ging Limmen mee in hun spelletje en dat leide tot onnodig puntverlies. Het gemis van een vijftal spelers en zeker topscoorder Wesley was duidelijk te merken. Mannen, als jullie wat willen in deze competitie laat dit dan een les zijn. Laat je niet uit je spel halen door een tegenstander maar blijf voetballen en blijf er vooral met zijn allen voor gaan, dan komt het wel weer goed.