Simpele seizoenstart JO19-1 zaal

Onder 19, JO19-1, 1e klasse 2

15 september 2017 19:15

Zwanenburg, C.

Velserbroek, 15 september 2017  Voor de jongens die een aantal jaren geleden als eerste jeugdteam van zvv d'Enterij zijn begonnen brak vandaag hun laatste seizoen als jeugdspelers aan. In het laatste seizoen moest gelijk afscheid genomen van het vertrouwde tenue waarin ze zo succesvol zijn geweest. We traden vandaag aan in de mooie tenues die door de Deining worden gesponsord. Deze wisseling van kleding had geen gevolgen voor de dadendrang van de mannen. Het zwakke zvv Velserbroek werd de gehele wedstrijd opgejaagd met als resultaat heel veel mooie goals en een ruime 0-15 overwinning. De eerste punten zitten in de tas. Volgende week thuis om 19.15 uur tegen AZV uit Akersloot. Voor de liefhebbers de teampagina is ook bijgewerkt met recente foto's.