Limmen 4 pakt winst in de laatste minuten !!

Limmen 4 (zon)

WMC 2 (zon)

Mannen zondag, 4, 4e klasse 03

17 november 2013 12:00

We schrijven zondagochtend 17 november ofwel de zondag na alweer 2 toneelvoorstellingen waarin de 3 topcoaches de Teen, de Neus en de Brasem schitterden. Zouden deze 3 toppers ook kunnen schitteren langs de lijn en goede keuzes maken qua opstelling en wissels. De Teen mocht deze wedstrijd in de basis beginnen dus was de leiding bij Brasem en Neus met als vlagger Bas Driessen die terug aan het komen is van een blessure.
De wedstrijd werd gespeeld op het Bveld waar het wederom druk was langs de kant met wissels en staf (niet die van de Sint) en de trouwe supporters vader Dre, vader Kees, vader Theo en pa en ma Krom. Voor vader Kees Veldt is het toch wel even wennen want na jaren langs het Aveld gestaan te hebben moet hij nu een veld(t) verder om zijn beide zonen, Barry en Jopie aan te moedigen waarbij hij toch wel een voorkeur heeft voor één van de twee. Wilt u weten voor wie dan zult u toch een keer moeten komen kijken.
Dan maar nu de wedstrijd en over de eerste helft kunnende heel kort zijn en wel dat het vrij slecht was wat we lieten zien. Het hoogtepunt was het eigen doelpunt van onze Teen ofwel Bart Winder. Bart was als spits mee terug bij een corner en wist keeper Curry te verschalken met een kopbal. Daarna werd hij snel gewisseld maar dat was omdat hij zijn minuten wel weer gemaakt had. Eenmaal aan de kant gekomen gaf hij lange René Krom de schuld omdat die in de wegstond waarop moeder Krom reageerde met de woorden maar hij kon ook niet om je heen Bart.
Onder de rust waren we het er toch allemaal over eens dat het niet goed was wat we lieten zien. Meerdere wissels gedaan waardoor je hoopt dat het allemaal wat beter gaat worden.
De tweede helft begonnen we sterk en kwam WMC er niet uit maar echte kansen werden er niet gecreëerd. Langzamerhand kwam WMC er al meer uit en verslapte ons spel tot het niveau van de eerste helft. Kwartier voor tijd de Limmer Dick Nanninga ofwel stormram René Krom erbij in de spits. De wissel bleek een goede keuze geweest te zijn want vanaf de 85e minuut begon het opstandigs wonder van Dampegheest. Een snel genomen vrije trap van Robert Koot kwam precies in de loop van Jopie Veldt en die verschalkte de keeper met een laag schot in de verre hoek. Nog geen 2 minuten later was het weer raak en wederom was het Robert die Jopie vrij voor het doel vond en die liet wederom het net bollen. WMC zat er doorheen en daar maakte Robert mooi gebruik van door met een mooi afstandsschot een einde te maken aan de illusies van WMC en de 3-1 maakte. René maakte met een Nanninga actie nog wel 4-1 maar werd wegens buitenspel afgekeurd wat helaas niet waar was en zo ging de Krommisaris vrij teleurgesteld van het veld.
Een matige tot slechte wedstrijd maar toch de 3 punten weer binnen en wie heeft het daar nog over aan het eind van het seizoen. SVW en Alcmaria wonnen ook dus gaan we met zijn 3en uitmaken wie er winterkampioen wordt. Beide krijgen we nog in een uitwedstrijd op 1 en 15 december.
Volgende week de bekerwedstrijd tegen Graftdijk waarbij Bas Driessen en Sjakie Olling de leiding hebben. De topcoaches zijn namelijk komend weekend 3 dagen top toneelspelers in het blijspel Adelijk Vertoon.
Coach Brasem