Limmen 2 start met gelijkspel

Mannen zondag, 2, 3e klasse A

4 september 2016 11:00

Knulst, J.

Eindelijk was het dan zover. De eerste competitie wedstrijd van Limmen 2. De tegenstander voor vandaag was Vrone 2. Beide ploegen maakte er een mooie pot van, met zo nu en dan fraai combinatiespel. De eerste grote kans was voor Limmen. Na een goede voorzet van Rody was het Ralf die kogelhard overkopte. Het spel golfde op en neer maar echt grote kansen werden er niet gecreëerd. Na de thee begon Limmen veel te slap waardoor Vrone al vroeg in de tweede helft op een 0-1 voorsprong kwam.
Limmen moest in de achtervolging. Na een goed opgezette aanval via de linkerkant was het Ralf die neer werd gehaald in het strafschopgebied, wat resulteerde in een penalty voor Limmen. Deze werd benut door Jim. 1-1. Limmen pakte langzaam weer het overwicht. Jim en Shane kregen beide 100% kansen maar beide wisten ze het net niet te doen bollen. In de 89ste minuut was het Vrone met een uitbraak. De zeer goed spelende Mike R. zette zijn sliding te laat in waardoor hij de aanvaller van Vrone tackelde in het strafschop gebied, penalty. Ook deze werd benut, 1-2. Limmen ging nog meer op de aanval spelen en met succes na een vroege voorzet van de rechterkant was het Maarten die de bal verlengde op de vrij staande Jim die de bal van dichtbij inschoot. Uiteraard vlagde de twijfelachtige vlagger voor buitenspel. Waardoor het doelpunt werd afgekeurd. Met nog maar 1 minuut op de klok was het Gido met een strakke voorzet, welk door Milan hard tegen de touwen werd gekopt. De terechte 2-2! Dit bleek uiteindelijk ook de eindstand. Gezien het spelbeeld was dit een terechte uitslag. Komende week speelt Limmen haar thuiswedstrijd al om 10.00u. Dus zet alle de wekker voor een mooie pot voetbal.