Limmen B1 doet zichzelf te kort

B-junioren, B1, Groep 1 32

29 augustus 2015 11:00

Timmer, J.

Limmen, 29 augustus 2015 Na de hele goede pot, tegen AFC'34, van vorige week waarbij een uitstekend Limmen zich vergat te belonen volgde afgelopen woensdag de 2e beker partij tegen hoofdklasser HSV B1. Ondanks de waarschuwingen vooraf voor het counterspel van HSV wisten zij, door 3 persoonlijke fouten op een 3-1 voorsprong te komen voor de wedstrijd werd gestaakt vanwege het noodweer. Arthur maakte de ere treffer. Zaterdag de laatste wedstrijd tegen Koedijk B1 die de vorige wedstrijden had gewonnen. Limmen speelde een uitstekende wedstrijd maar heeft een probleem om het net te vinden. Een uitgelezen mogelijkheid om op voorsprong te komen was de penalty halverwege de eerste helft, maar net als de vorige 2 pogingen leverde dit geen goal op. En zoals gebruikelijk in het voetbal scoort de tegenstander dan uit een counter. Positief is dat er regelmatig uitstekend gecombineerd wordt en mede hierdoor heel veel open kansen gecreëerd worden, helaas gaat er vrijwel geen een in en dat is wel een beetje jammer. Na de penalty, 3 ballen tegen de paal en een heleboel net niet, liet Thijs zien hoe het wel moet. Hij poeierde de bal snoeihard in de benedenhoek. Jongens ook deze wedstrijd was weer heel leuk om naar te kijken, maar het zou wel prettig zijn als jullie gaan beginnen met jezelf te belonen door de enorme kansen in het netje te leggen.
Volgende week start de competitie met veel, voor jullie, nieuwe tegenstanders. Het lijkt me een uitstekend idee om hier volgende week mee te beginnen!