Simpele zege van slordig Limmen

B-junioren zaterdag, B1, 1e klasse 02

2 april 2016 13:00

Bahnas, M.

Limmen, 2 april 2016  Na de wedstrijd van vorige week waarin de nummer 2 van de competitie WSV weg kwam met een kleine overwinning, terwijl ze bij een 2-6 nederlaag niets hadden kunnen zeggen, stond vandaag de wedstrijd tegen de nummer laatst ADO'20 op het programma. We waren benieuwd of de kansen vandaag wel benut zouden worden. Limmen begon goed aan de wedstrijd en zette ADO meteen onder druk. Er volgde ook wat kansjes dus het wachten was op de eerste goal. De gebeurde echter niet en Limmen liet zich meeslepen in het spel van het uitermate zwakke ADO. Ballen stuiterde van de voeten en het overzicht werd niet bewaard, doodzonde want aan de loop acties lag dit niet, je moet dan alleen het gogme hebben om de bal 3 meter opzij te leggen. Vlak voor rust dan eindelijk de 1-0 na een individuele actie van Thijs, kort daarna de mooiste goal van de wedstrijd toen Wesley de bal met een schitterende volley in het net ramde. Even later schoof Quentin keurig de 3-0 ruststand in het netje. Na de rust bleef het rommelig. Schitterend tikwerk werd afgewisseld met onverklaarbaar bal verlies. Bij de 4-0 werd een verdediger zodanig onder druk gezet dat hij de bal achter zijn eigen keeper kopte en het slot akkoord was weer voor Quentin na uitstekend voorbereidend werk van Joeri. Jongens probeer volgende keer wat simpeler te voetballen en loop je niet steeds vast, even trainen op balcontrole en dan volgende week een makkie ;-) tegen EDO de ongeslagen kampioensploeg.