Steun de TV Limmen en ondertussen ook onze eigen VV Limmen !

29 mei 2020 17:30

Door de corona crisis is ook TV Limmen getroffen en hebben ze een heel mooi aanbod om de komende zomderperiode te kunnen tennissen. Mocht jij als lid van de VV Limmen ingaan op dit aanbod dan vangen wij als VV Limmen € 25,00. Voor beide verenigingen een win-win situatie waarbij als VV Limmen de TV Limmen dan ook dankbaar zijn van deze mooie actie. Kom op en ga tennissen op één van de mooiste tennisparken van Noord Holland !!

Zomerlidmaatschap van 15 juni t/m 1 september 2020

• Blijf sportief & fit deze zomer!
  • 75 euro voor senioren, 50 euro voor jeugd t/m 18 jaar
  • Onbeperkt tennissen & meedoen met interne wedstrijden van TV Limmen (geen KNLTB lid)
  • Inschrijven via [email protected]